پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

بازی با سپاهان فراتر از فوتبال ایران بود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و ما بازی به بازی بهتر می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی درپایان بازی تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم پیروز شویم، حتی مربی سپاهان به من گفت که این بازی فراتر از فوتبال ایران بود. تیم ما توانست فشار خوبی به دفاع حریف وارد کند و بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر ضعف عملکرد بازیکنان این تیم نیز گفت: این نظر شما خبرنگاران است. تیم ما در این بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ شاید در نیمه نخست چندان خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم تیم ما بسیار خوب بود و توانستیم موقعیت‌های خوبی را بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

قلعه‌نویی گفت: در مجموع صاحب فرصت‌های بسیار گلزنی شدیم و دفاع حریف کاملا تحت فشار بود؛ بنابراین ما بازی خوبی انجام دادیم. این موضوع که یک تیم گل بزند با این که بازی خوبی انجام دهد، متفاوت است. نمی‌پذیرم که ما بازی بدی انجام دادیم بلکه عملکرد استقلال خوب بود و در نیمه دوم شاید نزدیک به 10 گل را به ثمر نرسانیدم اما اگر منظور شما ضعف در زدن ضربان آخر است آن را می‌پذیرم.

وی درباره تغییرات در ترکیب استقلال گفت: تقی‌پور مصدوم بود به همین دلیل هادی شکوری را جایگزین وی کردیم که در نیمه دوم بازی بسیار خوبی انجام داد. ضمنا میثم معینی را نیز برای نفوذ از کناره‌ها در ترکیب گذاشته بودیم که در نهایت با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم توانستیم نتیجه گرفته و به گل برسیم.

قلعه‌نویی درباره داوری نیز افزود: داوری عملکرد بدی نداشت اما در یک صحنه معتقدم که یک پنالتی صددرصد به نفع استقلال گرفته نشد. امیدوارم که اشتباه کرده باشم اما من نزدیک به صحنه بودم و معتقدم این پنالتی برای استقلال گرفته نشد.

قلعه‌نویی درباره شرایط بازی نیز گفت: با توجه به سیستم 1-3-2-4 سپاهان به بازیکنان گفتیم که با فضاسازی از میانه و کناره‌ها به دروازه سپاهان حمله کنند.

قلعه‌نویی درباره نفوذ مدافعان استقلال نیز گفت: در نیمه دوم این اجازه را به آن‌ها دادم و حتی به مدافعان گفتم می‌توانید پا به توپ تا بیست متر جلو بروید که در نهایت فیروز قربانی توانست برای استقلال گلزنی کند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود و تنها سه هفته از لیگ گذشته است. اطمینان داشته باشید که استقلال در هفته‌های آینده بازی بهتری انجام می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد