پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

باید در نیمه اول کار استقلال را تمام می کردیم

انگین فیرات مدعی شد اگر تیم فوتبال سپاهان در نیمه اول گل دوم را هم وارد دروازه استقلال می کرد، می توانست در پایان با برتری زمین مسابقه را ترک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از تساوی یک بریک تیمش مقابل استقلال تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی آزادی تهران افزود: پیش از اینکه بخواهم در خصوص بازی نکاتی را بیان کنم، تمایل دارم یکسری اطلاعات از تیم سپاهان را در اختیار شما (خبرنگاران) بگذارم. در ایران چون تیم های پرسپولیس و استقلال بیشترین طرفدار را دارند، روزنامه ها توجه زیادی به آنها از خود نشان می دهند. این امر طبیعی است و در تمام دنیا به چشم می خورد. به همین خاطر برخورد لازم دانستم تا در مورد روند آماده سازی و شرایط تیم سپاهان مطالبی را بیان کنم.

وی ادامه داد: تاکنون یکی از سخت ترین دوره های کاری خود را در تیم سپاهان گذرانده ام. در وهله اول سپاهان باید در شرایطی کار خود را آغاز می کرد که پنج بازیکن در اردوی تیم ملی داشت. این بازیکنان از ابتدای دوره آماده سازی با ما نبودند و نتوانستند آنطور که باید و شاید کنار تیم تمرین کنند. علاوه بر این، پنج بازیکن هم در اردوی تیم جوانان داشتیم که به جهت تداخل در زمان اردوی آماده سازی این تیم ناچار شدیم از همراهی آنها با تیم سپاهان در اردوی همدان چشم پوشی کنیم. این بازیکنان در حال حاضر هم در اردوی تیم جوانان هستند و نمی توانستیم از وجودشان در بازی با استقلال استفاده کنیم.

انگین فیرات ادامه داد: پس از بازی با پاس همدان نیز 3 بازیکن تیم ما به اردوی تیم ملی برای بازیهای غرب آسیا دعوت شدند و تا 48 ساعت قبل از بازی آنها را به همراه نداشتیم. علاوه بر این پنج بازیکن تیم سپاهان نیز آسیب دیده بودند و کادر بازیکنان ما اتوماتیک وار برای بازی مقابل استقلال تشکیل شد. آماده شدن تیم سپاهان برای بازی مقابل استقلال برای من یک اتفاق غافلگیر کننده بود.

وی با اشاره به اینکه بازی سپاهان مقابل استقلال تهران فراتر از سطح فوتبال ایران بوده است، افزود: سطح کیفی بازی دو تیم استقلال و سپاهان بسیار بالا بود. دو تیم سرعتی و جنگنده ظاهر شدند و به خوبی جنگیدند و تماشاگران از نمایش آنها به خوبی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به روش بازی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال یکی از معدود تیم هایی است که با 3 دفاع بازی می کند. برای عبور از سد دفاعی این تیم باید از دو مهاجم در طرفین تک مهاجم اصلی تیم استفاده می کردیم. در نیمه اول توانستیم نمایش خوبی مقابل استقلال داشته باشیم و حتی به گل برتری دست یابیم. چند شانس مسلم گلزنی نیز به دست آوردیم که با بدشانسی از دست دادیم . شاید اگر می توانستیم گل دوم را هم وارد دروازه استقلال کنیم برتری در پایان از آن سپاهان می شد.

انگین فیرات خاطرنشان کرد: متاسفانه در نیمه دوم ورق به سود استقلال برگشت و این تیم بهتر از تیم ما بازی کرد. فکر می کنم مهمترین عامل در افت تیم سپاهان خستگی بازیکنان به ویژه بازیکنان ملی پوش ما که در هفت روز گذشته چهار بازی سنگین را پشت سرگذاشته بودند. در این بازی ما بنگر را خسته و آسیب دیده در اختیار داشتیم و با تزریق چهار آمپول او را آماده حضور در میدان کردیم. او در ادامه در فشار زیاد مسابقه نتوانست ادامه دهد و جای خود را به عزیززاده داد.

وی تشویق هواداران تیم فوتبال استقلال را در برتری نیمه دوم این تیم تاثیرگذار خواند و در خصوص عملکرد داور این بازی گفت: زیاد تمایل ندارم در مورد داوری اظهارنظر کنم. زمانی هم که بازی تمام شد، با این فکر که بازی جوانمردانه به اتمام رسیده است با داور دست دادم و به او خسته نباشید گفتم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان که حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی را در ناکامی این تیم تاثیرگذار خوانده بود در پاسخ به این سئوال که "با شرایط راضی به همراهی بازیکنان خود با این تیم هستید؟"، گفت: تیم سپاهان و کادر مربیانش بسیار خوشحالند از اینکه بازیکنان شان به اردوی تیم ملی ملحق می شوند. از دید ما مهمترین تیم در ایران تیم ملی است که متشکل از همه تیم هاست. ما بدون شک حمایتی کامل از تیم ملی خواهیم داشت و هیچ ناراحتی از بابت حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد