پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

افشارزاده : جای خالی حسین رضازاده در المپیک پکن کاملا مشهود است

پکن - رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت : جای خالی حسین رضازاده قهرمان نامدار ایران و جهان و اسوه وزنه برداری دنیا در بازیهای المپیک ‪ ۲۰۰۸‬پکن کاملا مشهود است.

بهرام افشارزاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در پکن اظهار داشت : یکی از مشکلات بسیار بزرگ ما ، نبود حسین رضا زاده در بازیهای المپیک پکن است که کسالت مزمن او ، مانع از حضور این قهرمان خوشنام کشورمان در المپیک پکن شد.

وی گفت : در مسابقه‌های وزنه برداری بازیهای المپیک پکن ، رشید شریفی در دسته به اضافه ‪ ۱۰۵‬کیلوگرم جانشین حسین رضا زاده شد. ما از رشید شریفی انتظار کسب مدال نداریم اما توقع داریم همه تلاش و توان خود را بکار گیرد.

افشارزاده همچنین از ناکامی اصغر ابراهیمی وزنه بردار دسته ‪ ۹۴‬کیلوگرم که به عنوان هفتم المپیک بسنده کرد ، ابراز تاسف کرد و گفت : ما تمرینات مداوم و برنامه ریزی شده‌ای را برای وزنه برداران اعزامی داشتیم و انتظار داریم دو وزنه بردار باقیمانده ما نهایت تلاش خود را بکار برند.

وی گفت : در ماههای گذشته ، اردوهایی چه در داخل و چه در خارج از ایران برای ملی پوشان وزنه برداری کشورمان تشکیل شد و امیدواریم که دو وزنه بردار دیگر ما بتوانند در این مسابقات که رقابتهای بسیار سنگینی است ، در حد و اندازه خود ظاهر شوند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص وضعیت محسن بیرانوند در دسته ‪۱۰۵‬ کیلوگرم گفت : محسن بیرانوند امروز وزنه خواهد زد. او از آمادگی و وضعیت بدنی خوبی برخوردار است اما اگر همانند المپیک ‪ ۲۰۰۴‬آتن بی‌دقتی کند ، ممکن است باز موفق نشود که توانایی خود را نشان دهد.

وی ابراز امیدواری کرد : بیرانوند بتواند از تجربه ارزشمند خود در این مسابقات استفاده کند.

تیم ملی وزنه برداری ایران با سه سهمیه (اصغر ابراهیمی ، محسن بیرانوند و رشید شریفی) در بازیهای المپیک ‪ ۲۰۰۸‬پکن حضور دارد.

اصغر ابراهیمی در دسته ‪ ۹۴‬کیلوگرم ، روز یکشنبه به مقام هفتم المپیک رسید . محسن بیرانوند امروز وزنه می‌زند و رشید شریفی آخرین نماینده کشورمان در دسته به اضافه ‪ ۱۰۵‬کیلوگرم ، فردا/دوشنبه/ به میدان می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد