پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

مشکلی برای رفتن به لیگ NBA ندارم

ملی پوش پست 5 بسکتبال کشورمان با اشاره به ممنوعیت آمریکایی ها برای مذاکره با وی گفت: حداکثر تا یک هفته دیگر مشکلم برای انتقال به تیم "ممفیس گریزلیز" حل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد حدادی ملی پوش بسکتبال کشورمان در حال رایزنی برای عقد قرار داد با تیم "ممفیس گریزلیز"  است تا فعالیت خود را در لیگ حرفه ای  NBA آغاز کند. این درحالیست که مشاور حقوقی رقابت های NBA جمعه هفته گذشته طی نامه ای خطاب به 30 باشگاه بسکتبال آمریکا، هرگونه مذاکره با بازیکن بسکتبال تیم ملی ایران را ممنوع اعلام کرد با این حال حامد حدادی انتقال خود به این تیم را بلامانع می داند.

حامد حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: روز گذشته مذاکره مفصلی با مسئول نقل و انتقالات بازیکنان خارجی و غیر آمریکایی لیگ NBA انجام دادم و قرار شد تا یک  هفته دیگر مشکلاتم برای حضور در تیم "ممفیس گریزلیز" حل شود.

وی با اشاره به قوانین نقل و انتقال در بسکتبال آمریکا تصریح کرد: عقد قرار در لیگ آمریکا و به خصوص برای بازیکنان خارجی نیاز به یک سری کارهای مقدماتی دارد که باید از طرف مسئولان ورزش و بسکتبال آمریکا انجام شود.

ملی پوش بسکتبال کشورمان خاطرنشان کرد: ظاهرا انجام این کارها در شرایط عادی حداقل 72 روز زمان می برد اما مسئول نقل و انتقالات بازیکنان خارجی و غیر آمریکایی لیگ NBA قول مساعد دادند این کار را طی هفته آینده به اتمام برسانند.

حدادی با بیان اینکه طی روزهای اخیر چند پیشنهاد از تیم های اروپایی نیز داشته است، اظهارداشت: در مورد انتقالم به لیگ NBA مطمئن بودم به همین دلیل اصلا پیشنهادهای اروپایی را جدی نگرفتم. بازی در NBA برای من رویاست و امیدوارم برای تحقق این آرزو دچار مشکلات دیگری نشوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد