پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

مجید جلالی: تعهد تیمی عامل پیروزی بر پیام شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اتحاد و تعهد بازیکنان فولاد به ایده‌های تیمی، عامل پیروزی ما برابر تیم پیام بود.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی بازی تیمش برابر تیم پیام مشهد، اظهار کرد: بازی بسیار خوب و سنگینی بود و فکر می‌کنم تیم پیام علاوه بر داشتن امتیاز میزبانی، در بالاترین حد توان خود مقابل ما بازی می‌کرد اما، فوتبال تنظیم شده بازیکنان ما توانست بر حریف چیره شده و پیروز از میدان خارج شویم.

وی افزود: معتقدم اتحاد و هماهنگی بسیار بالای بازیکنان ما و همچنین تعهدی که بچه‌ها به پیاده کردن ایده‌های تیمی داشتند، عامل موفقیت فولاد برابر تیم پیام بود. در مقابل تیم پیام هم انگیزه زیادی برای شکست ما داشت، اما درباره نقاط ضعف آنها باید بگویم که اگر پیام بتواند بین بخش دفاع و بخش حمله خود تعادل خوبی بوجود آورد، می‌تواند یکی از قدرت‌های قابل توجه لیگ به حساب بیاید.

سرمربی تیم فولاد درباره حساسیتی که این بازی می‌توانست به خاطر درگیری‌های فصل پیش دو تیم در مرحله پلی‌آف لیگ برتر داشته باشد، نیز تصریح کرد: اتفاقا پیش از شروع بازی عده‌ای به ما می‌گفتند که شما برای انتقام به اینجا آمدید که من با تعجب به آنها گوشزد کردم که فوتبال، محیطی است برای انجام یک رقابت سالم؛ هیچ وقت کسی در فوتبال کینه‌ای ندارد و به فکر انتقام نیست. پیش از این به بازیکنان‌مان هم گفته بودم که آن مسابقه تمام شده و شما باید بازی جدیدی را آغاز کنید، لذا دلیلی برای برگشت به عقب نیست. خوشبختانه روز گذشته ما شاهد یک رقابت بدون حاشیه و سالمی بین این دو تیم در مشهد بودیم که بسیار جوانمردانه هم بود.

جلالی گفت: دوران آماده‌سازی تیم ما به خاطر اینکه من دیر کارم را در اهواز شروع کردم، همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنم تا پایان هفته ششم نیز در حال سپری کردن این دوران باشیم؛ لذا از اینکه هم‌زمان با این دوره، توانستیم حداکثر امتیازات لازم را طی دو بازی انجام شده بدست آوریم بسیار خوشحالم. شاید قرعه‌های خوبی در ابتدای لیگ برای ما رقم خورده که احتمال پیروزی ما را بالا برد اما قبول کنید که هر دو بازی ما خارج از خانه و در شهرهای شیراز و مشهد بوده که بازی در این‌ مکان‌ها برای هر تیمی سخت است.

وی افزود: پیش از شروع فصل اعلام کردم که هدف تیم فولاد در لیگ هشتم، تثبیت حضور در این لیگ است اما اکنون پس از اینکه علاقمندی و سخت‌کوشی مجموعه باشگاه فولاد و همچنین تلاش و انگیزه بی‌وقفه بازیکنان را می‌بینم، نسبت به موفقیت‌های مهم این تیم در لیگ هشتم بسیار امیدوارم. بازیکنان ما در گرمای بالای اهواز آنقدر با عشق و انگیزه تمرین می‌کنند که این انرژی به من هم منتقل شده و انگیزه‌ام را بالا برده است.

وی ادامه داد: اکنون ما در حال زمینه‌سازی کار بزرگی در تیم فولاد هستیم و خرسندیم که در این مسیر امتیازات را هم جمع کردیم؛ طبیعی است که در شروع کار، فشار زیادی به بازیکنان ما می‌آید اما آنها نسبت به این مساله واکنش و پاسخ خوبی داشته‌اند. تمام تلاش ما این است که روند طراحی شده برای تیم فولاد را با موفقیت پیش ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد