پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

مجتبی جباری: سعی می کنم در آینده بهتر از این بازی کنم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز نارضایتی از عملکرد خود در بازی مقابل سپاهان گفت که در بازیهای آینده به مراتب بهتر از این عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جباری در پایان بازی استقلال - سپاهان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: نمی دانم چرا تیم ما نتوانست در نیمه اول نمایش خوبی مقابل سپاهان داشته باشد. ما بد بازی می کردیم و سپاهان از فرصت های خود به خوبی بهره برد و با یک گل پیش افتاد. در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کردیم که حاصل آن زدن یک گل و تغییر نتیجه مسابقه بود.

وی در خصوص دلایل بازی باز تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان به ویژه در نیمه اول گفت: سیستم و روش بازی ما به گونه ای نبود که تیم سپاهان به راحتی به عمق دروازه مان نزدیک شود البته یکسری ضعف و اشتباه داشتیم که در بین دو نیمه از سوی مربیان به بازیکنان گوشزد شد و با تقسیم فضا توانستیم به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کنیم و به سپاهان نیز کمتر فرصت نفوذ دادیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص ضعف گلزنی مهاجمان این تیم گفت: در ابتدای مسابقات لیگ هستیم و طبیعی است که بازیکنان آنطور که باید و شاید با هم هماهنگ نباشند. بدون شک تیم در هفته های آینده به انسجام لازم می رسد. ما مشکل گلزنی داریم اما در ادامه مسابقات برطرف می شود. قطعا اتفاقات فصل گذشته تکرار نمی شود و استقلال را متفاوت از قبل خواهید دید.

جباری که نتوانست در بازی استقلال - سپاهان نمایشی درخشان داشته باشد، در خصوص عملکرد نه چندان قابل قبول خود در این بازی گفت: متاسفانه شرایط مناسبی ندارم و هنوز نتوانسته ام آنطور که خودم می خواهم برای استقلال بازی کنم. سعی می کنم در ادامه مسابقات لیگ برتر جبران کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد