پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

آمادگی سرمربی استقلال برای صلح یا جنگ با "دایی"

امیر قلعه‌نویی گفت: با تغییر باورهای بازیکنان تیم، مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بازیکنان ما هنوز به خودباوری لازم نرسیده‌اند. باید باورهای آنها را تغییر دهیم تا بدانند برای پرافتخارترین باشگاه ایران در آسیا بازی می‌کنند. باشگاهی که میلیون‌ها هوادار دارد. تنها سه هفته از لیگ برتر گذشته است و باید به بازیکنان استقلال زمان داد. بی‌تردید ما در هفته‌های آینده با افزایش خودباوری و هماهنگی بازیکنان نتایج بهتری گرفته و مدعی خواهیم بود.

امیر قلعه‌نویی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در بازی مقابل سپاهان گفت: ما دو نیمه‌ی متفاوت داشتیم. در نیمه‌ی اول چندان خوب نبودیم اما، در نیمه‌ی دوم به طور کامل بر بازی مسلط بودیم و فشار زیادی را روی دروازه‌ی حریف وارد کردیم. شاید نتوانستیم پیروز شویم اما، تیم پرقدرت سپاهان در نیمه‌ی دوم به طور کامل اسیر برنامه‌های تاکتیکی ما بود.

سرمربی تیم استقلال تهران درباره‌ی حاشیه‌های اخیر پیش آمده در روابطش با سرمربی تیم ملی فوتبال نیز گفت: در شب عید علی دایی در یکی از نشریات دو صفحه مصاحبه کرد و علیه من حرف زد. او در آن مصاحبه من را زیر سوال برد و حتی درباره‌ی حضورم در تمرینات تیم‌های آلمانی نیز گفت من از پشت فنس‌ها تمرینات این تیم‌ها را نگاه کرده‌ام. اما، در آن زمان به دلیل آنکه صحبت تنها درمورد امیر قلعه‌نویی بود، سکوت کردم و به خاطر منافع ملی ترجیح دادم پاسخ سرمربی تیم ملی را ندهم.

وی افزود: اما، این بار دیگر بحث امیر قلعه‌نویی نیست. بلکه بحث 20 میلیون هوادار استقلال است که من نمی‌توانم از منافع آنها بگذرم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: تا هر کجا که بحث تحمل و رفاقت باشد، من آماده هستم. با وجود اظهارات علی دایی در آن مصاحبه زمانی که او به کرمان آمد برایش گل بردم. همچنین زمانی که سرمربی تیم ملی بودم، به خوبی با تمامی باشگاه‌ها همکاری کردم و در آن زمان هیچ مشکلی میان باشگاه‌ها و تیم ملی وجود نداشت.

امیر قلعه‌نویی در پایان گفت: من هم تیم ملی ایران را دوست دارم، هم بیست میلیون هوادار باشگاه استقلال را و اجازه نمی‌دهم که باشگاه استقلال لطمه ببیند. ما می‌توانستیم بازیکنان‌مان را برای بازی‌های غرب آسیا به تیم ملی ندهیم چرا که حتی صفایی فراهانی نیز مصاحبه کرد و عنوان کرد که این بازی‌ها در روز فیفا برگزار نمی‌شود. به همین دلیل ما می‌توانستیم بازیکنان‌مان را در اختیار تیم ملی نگذاریم اما، به خاطر احترام به تیم ایران و ارجحیت تیم ملی این کار را انجام دادیم. در مقابل انتظار داریم که تیم ملی نیز تعامل مثبتی با باشگاه‌ها داشته باشد و این تعامل یکطرفه نباشد. در همین جا اعلام می‌کنم که اگر بنابر تعامل مثبت و همکاری باشد، آمادگی کامل دارم و در مقابل اگر قرار بر مسایل دیگر و برخوردهای ناخوشایند باشد، تا آخر ایستاده‌ام و برای آن نیز آمادگی خواهم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد