پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

داور پنالتی ما را نگرفت / به قهرمانی استقلال اطمینان دارم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: داور از اعلام پنالتی به سود تیم فوتبال استقلال خودداری کرد و اگر این اشتباه را مرتکب نمی شد می توانستیم با برتری زمین مسابقه را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با بیان این مطلب افزود: مسابقات لیگ برتر هفته های آغازین خود را می گذراند و تیم ها هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اند. استقلال هم از این قائده مستثنی نیست و ناهماهنگی در بعضی خطوط به چشم می خورد. البته جای هیچ نگرانی نیست و درهفته های آینده این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

وی در ادامه از استحقاق تیم فوتبال استقلال برای کسب برتری مقابل سپاهان یاد کرد و گفت: تیم ما در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شد و چندین شانس گلزنی به دست آورد. شاید کمترین استحقاق ما در این بازی زدن گل تساوی بود که خیلی دیر رقم خورد. شاید اگر داور در اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال اشتباه نمی کرد در پایان برتری از آن تیم ما می شد.

نظری جویباری خاطر نشان کرد: به توانایی تیم فوتبال استقلال ایمان دارم و مطمئنم که در پایان مسابقات لیگ برتر عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد. استقلال در این هفته های ابتدایی لیگ در زمینه فنی یکی از بهترین تیم ها بوده است که فارغ از نتایج رقم خورده بهترین بازی ها را ارائه کرده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص برخورد مربیان تیم فوتبال استقلال پس از چشم پوشی داور از اعلام پنالتی به سود این تیم گفت: فشار روی کادر فنی زیاد است و در شرایطی که داور مرتکب اشتباه می شود بی اختیار از خود واکنش نشان می دهند. در این بازی هم داور خطای پنالتی صددرصد مدافع تیم سپاهان را ندید که باعث شد مربیان استقلال اعتراض کنند اما اعتراضی معقول و نه غیر منطقی.

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، روز گذشته به دیدار سپاهان رفت و با نتیجه تساوی یک بریک برابر این تیم متوقف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد