پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

پایگاه اطلاع رسانی ورزش

آخرین اخبار ورزشی(ایران-جهان)

کفاشیان: عملکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک راضی‌کننده نبود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته ملی المپیک ایران گفت: عملکرد ورزشکاران ایرانی در المپیک رضایت‌بخش نبوده و در برخی رشته‌ها پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در حاشیه نشست خبری بن همام رئیس کنفدراسیون آسیا عنوان کرد: تا به امروز عملکرد ورزشکاران رضایت بخش نبوده و در برخی رشته‌ها مانند کشتی فرنگی و پرتاب دیسک، پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد. فکر می‌کردیم عملکرد ورزشکاران این رشته‌ها بهتر از این باشد یا در جودو نیز باید بهتر عمل می‌کردیم.
وی افزود: حدادی و سوریان دور از انتظار ظاهر شدند. تا زمانی که در ورزش به تک‌ستاره‌ها امیدوار باشیم، اینگونه اتفاقات رخ می‌دهد و پشت ما خالی می‌شود. باید در هر رشته چند شانس برای مدال داشته باشیم تا در المپیک که همه ورزشکاران در یک سطح قرار دارند و رقابت سنگین است، شرایط بهتری به دست آوریم.
کفاشیان با ابراز امیدواری به هفته دوم، گفت: در مورد عملکرد برخی ورزشکاران مانند سوریان و حدادی که چندین دوره قهرمان جهان و آسیا شدند، باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد و علت ضعف‌ها مشخص شود.
رئیس فدراسیون ایران در مورد هزینه 8 میلیارد تومانی آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در المپیک، گفت: هزینه آماده‌سازی بسیار بیشتر از این بوده است. در هر رشته برای چندین ورزشکار هزینه شده که تاکنون به مدالی نرسیده‌ایم. باید دلایل این ناکامی بررسی شود. هرچند امیدواریم در ادامه این المپیک مدال بگیریم.
کفاشیان در مورد اینکه چه کسی مقصر این ناکامی‌هاست، گفت: باید بررسی کنیم. مجموعه‌ای از عوامل مانند ورزشکار، مدیر و کادر فنی دخیل بودند. باید ببینیم سرعت کشورهای دیگر بیشتر بوده یا مسایل دیگری در این میان نقش داشته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
oko.ir شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد